Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Wednesday 26 January 2011

Pujaan Hatiku.

Cintaku sampaiku menutup mata..mama n papa..^^   
Mari saya perkenalkan anda dengan ayahanda dan ibunda tercinta En.Dainal Aliudin  dan Puan.Rostiah Tuyundo..Inilah dia insan yang menjadi sumber inspirasi hidup aku selama ini.Waaaaa...rindu semakin membuak-buak..tadi baru jak bercakap dengan dorg.Tadi gtau bapa aku xsabar mau balik umah..trus bapa jawab..astaga..belajar jak dlu,nanti cuti bru puas2 di umah..Maaf pa..aku nda dapat fokus study kalau aku nda recharge balik diri aku ni di umah..pelik?Tu la hakikatnya..rindu sangat-sangat tengok gelagat semua orang.
Mr,Blog mau tau, bapa aku ni berbangsa bajau+Suluk. Mama pula dusun tulen..Maksudnya, aku ni boleh bercakap semua bangsa tu..weeeekk!tipu jak..hahaha..manada..aku nda pandai pun cakap bajau n suluk..cikit2 jak la..Tapi lau dusun tu kira okeyla sikit..sebab aku tinggal di kampung orang2 dusun..hehehe..
Aku nda mo ceta banyak2 la pasal mama n papa aku ni..sebab konfem 7 hari 7 malam belum tentu lagi habis ceta aku..Cuma yang aku mau cakap..Aku saaaangat sayang dorg berdua dan aku nda dapat membayangkan hidup tanpa mereka di sisi..=( Aku berharap,suatu hari nanti,aku dapat buat sesuatu yang boleh buat dorg bahagia,bangga, dan gembira.Aku doakan kebahagiaan dan kesihatan, mereka selamanya ..
I Love You both..~~



No comments:

Post a Comment