Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Sunday 16 January 2011

Perfect sunday!!

Believe it or not..Hari ini..Saya tidak pergi ke mana-mana..Wahh..semalam saya telah memutuskan untuk menjadi suri rumah di hujung minggu..and Yes..I made it..Tadi pagi,saya bangun,menyapu bilik,menyusun kasut dengan begitu rapi (aiseh) hehe,mengelap cermin..lalu kemudiannya mencuci pakaian kotor dan mandi..Wahh..lega rasanya dapat buat semua kerja ni seperti yang di rancang..My roomate awal-awal pagi lagi dah pergi modul for part4..I'm not sure either they all pigi mendaki bukit Botak mcm kitorang last sem or buat aktiviti lain..
Tadi kawan I ada call..kawan yang juga I anggap like a brother..Dia got problem..Kesian sangat ngan dia..anak buah dia sakit kritikal di hospital sekarang ni..And dia dalam dilema mau pulang umah or tidak..I just give my opinion la..I arap kata2 I tu dapat juga melegakan hati dia..Well,I ni xpandai mo bg nasihat sangat.That's why I lebih banyak mendengar..At least pandai jadi pendengar yang baik..Betul nda?Anyway..marilah kita sama-sama mendoakan kesihatannya..

Tengahari tadi pigi lunch dgn sahabat ku chida..terserempak dengan dorang saida di kafe..Sempat aku bertanyakan tentang c Wan Amirah yang aku belum pernah jumpa semenjak awal semester ni..Rindu aku mau gaduh-gaduh dengan dia...Dorang pun nda pasti apa cerita dengan c Wan..Moga-moga dia cepat pulang dan semua masalah dia selesai..Amin..
Okeylah..cukup smapai di cni..mau sambung tengok Movie "shoot em up"..^^

No comments:

Post a Comment