Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Tuesday 11 January 2011

Perjumpaan Pegawai Pembangunan Pelajar (PPP)

Iya..seperti yang saya merepek2 di pos yang sebelum ini, di entry saya yang sekarang ni..saya mau cerita lah kunu pasal perjumpaan tadi..iyala..saya ni pelupa..jadi,bagus saya tulis kan..naaanti saya baca,boleh gak saya ingat2..Aisehh..napa jua mau di ingat?Jawapannya..sebentar lagi..hihi..

Tadi saya pigi gym bersama sahabat sejati saya c Fennie Petrus..c Ryn tidak bisa menghadirkan dirinya kerana dia tinggal di luar..hihi..jadi, saya,fen, dengan my roomate for this sem la kawan tadi..Comel bah roomate saya..saya suka  dia..Mula-mula,saya bercadang mau pindah pi bilik ryn,well..dia nda stay cana kn..saya ma fennie la kunu mau jadi penghuni haram di sana..hahhahaha..(ketawa jahat).saya bagitau la dengan roomate ni tentang niat jahat saya tu..dia diam2 jak..trus sayu pula ati saya mo meninggalkn dia seorang diri..kami baru seminggu bah jadi roomate..tapi.saya sayang2 uda ma dia..Wehh!bukan lesbian ahh..I ni straight.I love man..Tapi, teda man suka saya..apa boleh buat..nda laku.hahaha..ish3..

Astaga..jauh bah saya menyimpang ni..nahh..berbalik kepada cerita asal.. Yeahh..saya pigi gym kan..dengarla semua taklimat2,nasihat2,panduan2 ringkas dari PPP..semua tu memang sudah tau..cuma mau kc ingat jak bh..maklumlahh..manusia kan pelupa..Okay la tu kan??Semua berjalan dengan lancar sehingga la di akhir perjumpaan saya jumpa dengan kawan2 saya yg baik hati..hehehe..dapat kupon aerobik yang termiss aritu..TQ guys..you all the best..^^

Okeyla..banyak lagi mau cakap bha..tapi mengantuk sangat2..lagipun sok pagi saya ada kelas jam8..Jadi,apa maknanya tu??Saya mesti bangun awa.heheh..ok la..tu jak..mmmmmmmmmuahx..



No comments:

Post a Comment