Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Thursday 27 January 2011

My besties..^^

Hai Mr.Blog..malam ni aku ndamo banyak cakap lah...takut aku ko boring dengan aku nanti..hihihi..So, biarla gambar2 yang bakal aku upload nanti bercerita sendiri..harap2 Mr.Broadband nda wat hal kan..Okeyy..Gambar2 ni ialah kawan-kawan yang banyak mewarnai hidup aku selama ni...and I love them so much..te amooo..^^
~Aku and E'an..Time ni jalan2 d 1B..having fun tgether.terserlah kgembiraan d muka kn.hehe.~

~Time kursus d Kinarut..I miz diz moment..!~

~Happynyaaa kami time nih..~

~Gaya apa niii??hahahaha..aku pn nda mengerti..~

~Agak over la aku di cni..ish3..terlebih suda!haha~

~aku & fennie buddy..I syg dia sgt2!~

~Lau psl bgambar, c fenni ni memg no hal..uitm top model kn dia..hihi~

Minta puzi kai ni??

~Oppz!kami bukan lesss ahh..sja bsyg2..jgn jeles ah!haha~

No comments:

Post a Comment