Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Monday 3 January 2011

First day

Hai.
harini supposed to be the first day of my class.But, I didn't attend all those classes.I'm heading to 1Borneo Hypermall with my friends..What can I say??It was awsome.Hahaha...
hhhhmmm..sekarang ni hujan..siok pula menulis blog ni lau sejuk2..td, kwn dtg di bilik..best la..bercerita2..lama nda jmpa kn psl cuti sem..hihihih...rndu sgt2..
Berbalik kpd ceta time di 1B..approximately, I kasi habis 150 dollar..aduii..takutnya mi cek dompet td..apa jak aku beli ah??yg aku tgk..aku beli exam paper,hadiah for my friend's bday,cardigan,beg plastik,cosmetics stuff,mkn2..emm..tu jk aku ingt..ntah apalg len..Tapi..aku nda boleh myesal..sebab,yg d beli tu kira smua penting and ada guna jua.bukannya suka2 pn..hehehe..
so, besok mo p kelas ka nda ah??jwpnnya..tggu la esok pg cmana..hahah..jadual pn ndatau..mls??Ishh..dah tahun baru pn mc malas lg??insaflaa manusia...ish3...
bhaa..sudala bha ahh..nanti lg aku ceta..start from today,maybe rjin dah aku update ni..heheh..diari hidup kunu..

No comments:

Post a Comment