Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Thursday 27 January 2011

Pagi yang mendung..

Hai Mr.Blog..harini cuaca mendung..tadi awal2 pagi hujan..tu yang sedap sangat tidur tu..hihihi..
Harini aku mau buat apa?cubala teka Mr.Blog..hihi..Aku mau pg bank..ada urusan cikit..ndamo la ctau Mr.Blog..nanti kena marah..tunggula lau da selesai,malam ni aku ceta ah?hehe..Aku pg dengan buddy aku la..xlain xbukan Cik.Ryn..td dia baru jak call..dia ingt aku blum bangun lg sebab xreply msg dia..Sorryla sayang..Aku xda krdt..orang susah wa..Malas aku top up fon..Macik Celcom tu malar potong2 krdt aku..ndatau apa problem..aku dah call da khidmat pelanggan 1111 tu..tapi,masalah tetap sama..Jadi,biarla fon tu xda krdt..hihi..
Oyeah..amacam dengan lagu baru ni Mr.Blog?suka x?hihihi..alaaaa..bosan dengan lagu lelaki ka?ooo..gatal la Mr.Blog ni..mau lagu perempuan.hihi..nanti la aku carikan ahh..sabar dulu..hayati dulu lagu one in a million ni..~~
Okeyla mr.Blog..mau chow cincau dulu..mmmmuahx3..~~







No comments:

Post a Comment