Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Tuesday 25 January 2011

Burger Ramli..

Opppss..jangan tertipu..tajuk entry kali ni tiada kena mengena dengan makanan..hihihi..Tapi, nama tu ada kaitannya dengan seseorang..Well..bukan istimewa.Cuma kewujudannya membangkitkan sedikit kehairanan di hati dan sanubari ku...aiseh..hehehe..

Begini ceritanya, suatu hari, aku click2 blog orang..and secara tidak sengaja, aku termasuk dalam blog seseorang yang aku tidak kenal, cuma aku tau dia student cni gak..aku ada nampak facebook dia..mau add, tapi, dia tu lelaki..And aku nda akan add orang yang aku nda kenal.So, i ignore jak la..hehe..Bukan penting pun.
Tiba-tiba !Kemarin aku tengok chat list di facebook, niat mau cari classmate untuk pinjam buku OB.Dan, secara tidak langsung aku nmpak nama orang yang aku mau add tu dalam chat list.Aikkk..Sejak bila pula kami ni friend dalam facebook??Hairan3..Mau juga aku bertanya dengan dia..Tpi, sekali lg aku ignore..Sebab..Bukan penting pun..isk3..Akhirnya, crita dengan Mr.Blog jua benda2 yang nda penting..hahaha..
Aku nda suka bh tertanya2 mr.blog..jd, untuk myedapkan hati, luahkan jk la disini kan?Okeyla..Bye..~~

No comments:

Post a Comment