Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Wednesday 26 January 2011

I'm sick with all the insincere

Yes Mr.Blog..Ketidakjujuran membuat aku gila..Come on people..Don't cheat on you fellows.It wasn't good to anyone..Haiya...Malas bah mau cakap benda2 common macam ni..xkan semua pun mesti di kasi ingat???mesti di tegur??mesti di mention??No need bah kan Mr.Blog..I'm sick will all those things..Please drive me to somewhere that I can live my life happily..Lala land or bobo land? mana-mana pun boleh..waaaaaaaaaarggh..Jarang-jarang aku stress..lama uda nda merasa migrain..Plus dengan tahap kerabunan dan kesilauan yang semakin teruk..Now..rasa sungguh tidak selesa badan ini..Panadol..oo panadol..mana ko..meh la cni,.aku mau telan ko..arap2 pas tu okey..

By the way..fon aku dari tadi bunyi..number dia unknown(aku wat2 nda tau)..sorryla ..malas aku mau melayan..aku xmarah ko and no feeling la..jangan la ko susah ati k..aku nda mo angkat fon n reply msg tu sbb hati aku cakap jangan..Tu jak.Cukupla sent message macam esei..aku penat da mendengar and membaca.Tq for your concern.




No comments:

Post a Comment