Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Wednesday 26 January 2011

Hai Mr.Blog

Sorry Mr.Blog...Semalam line ada problem..Entry yang aku tulis xberjaya di post..huhu..Skg ni tengah rest2..petang nanti ada kelas lagi..waaaargg..penat..tapi.xpala..kalau x pg blajar,mau ke mana lagi..betul x??xkan hari2 mau enjoy??Ishhh3..xbaik..hehehe..
Oyeah!aku sangat2 lupa untuk membayar yuran semester ni..adooooiii..aku baru ingat pagi tadii..arap2 aku nda terlambat la untuk tu..huhuh...

Mr.blog, tadi aku pg view page c dia yang aku adore2 tu knu..astaga..baru aku sedar bh..napa jua aku mau suka ia tu.ishhh..nahh..maybe dia punya jampi2 uda terlerai..Yes..I break the chain  odi!!.now,aku dah xfikir dia lagi..tenang hati aku..thanks to you lah sebab cari pasal dengan me semalam..bleeerrrr!xmau kawan u lagi..

Yang penting sekarang..aku ada banyak sangat assignment yang mau di buat..Aku harap dapat buat yang terbaik dalam semua kerja tu..N ndamo buat kerja yang cincai2..okey???
Mr.Blog..if i nakal2,u kaci remind me arrr...u kelip2 mata jak..i boleh faham punya..hihi ..okeyla..bubye..~



No comments:

Post a Comment