Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Thursday 20 January 2011

Hari yang agak baik..

Hai Mr.blog..wah3...santai betul aku sekarang ni..cuba teka kenapa???Sebab,esok kelas aku jam 2:00 pm..Uinaaa..petang bah..tu pun kelas ETR jakk..I like..So, now I gonna update my blog berabisan..Sampai mengantuk..Oleh yang demikian, Mr.blog kenala bersabar mendengar cerita-cerita yang bakal saya sampaikan ini yekk??

Aku baru jak siap karaoke di bilik mandi..punya la sejuk..sekarang ni terpaksa aku berbungkus dalam selimut sambil menaip di hadapan laptop ku yang paling setia ni..Padan dengan muka aku..siapa suruh mandi sambil karaoke.,bagus2 niat mo mandi kejap,jadi satu jam gara2 mau nyanyi brabiss..kesian orang yang mandi di sebelah..tersiksa jiwanya dengar suara sumbang..hahaha..sorry ek orang sebelah..Bukan selalu..(yaka?)


Ermm...What else..Oh yeah..today kami baru dapat itu baju corporate..aku mau saiz M haritu , and bila dapat tadi agak besar rupanya..terpaksa la kasi kecik lagi..xpa..yang penting nama tu di eja dengan betul with my dad's name..Tu paling penting..If nama dady xda..Nahh..di situ I xsuka..Thank God..

Malam ini saya tidak beli mamam..saya makan sekali jak tadi tengahari.Saya cuma minum milky tea coconut cube and buah-buahan..Jadi sekarang ni saya agak lapar ya..Bukan juga niat mau diet..Tapi,saya mau membasmi tebiat maaaaaakan tanpa henti tu..macam makin melampau-lampau..and I know it wasn't good for healthy..kan3??ehehee..

nahh..adalagi ka ceta aku ah??Oyeahhh!!Mau tau,semalam aku tidur lebih kurang jam 9.30 la camtu..agak penat aku semalam..lagipun tiada juga urusan kan3?
Berbalik kepada cerita asal ..semalam..jam 11 lebih la camtu,roomate aku kasi bangun..Ada SPOT CHECK!! Segar bugar mata aku terus terdengar suara2 sumbang di luar bilik yang menyeru kami agar membuka pintu...Then, kami buka la pintu sambil aku berselubung dengan selimut tebalku..Pak cik Guard la..pasukan baju biru..hihi..spotcheck kali ni agak berbeza..sebab, pakcik tu berabis mau cari tong sampah kami..kami teda sampah..Kesian la pakcik tu..Agak menghairankan bila spotcheck untuk sampah..napa tu ah??hmmm..tinggal tanda tanya..

Bah..tu jak laporan untuk hari ini..Sekian.cheng2..^^

No comments:

Post a Comment