Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Friday 11 February 2011

Suasana Hujung minggu

Hari jumaat
Jam 11.13 pm



Hai Mr.Blog..cuba teka tadi aku buat apa??Hehehe..mestila ko xtau kan..tadi, aku laaaaaaaapar sangat.Jadi, aku mo masak maggie..Aku tgk loker ada maggie kari jak..ciss..xsuke3x..!Tapi..antam jak la..dah aku kebulur xkn mo demand lae..masin bah klu maggie kari..xpedas pun..xtahan aku tahap kemasinan dia..mcm mo tinggi darah jak aku mkn..Nahh..oleh sebab aku xda tupperware..(lupa jak mo beli n bwa dri umah).Aku pn pg lah bilik sahabatku Ashida..nah..dia ni cm kilang tupperware..ramai tupperware dia..hihi..So, i pg lah cna..niat mo pnjm jk..tup2..stay n makan sna terus..package lg dpt copy muvi..hahaha..I saaaaaaaaaaaaayang sgt kwn I satu nih..semoga dia tetap sabar n mau bkawan dengan aku yg teruk ni smpai hjung nyawa..=(
Trimaz sygku..

Berbalik kpd tajuk asal..mau tau..suasana hujung minggu di hostel ni sgt nyaman..suka aku dengar bunyi orang berus kain malam-malam,orang baris mo ambik air di watercooler,haah..ni konfem mo tgk muvi ramai2 sambil makan2 ala2 party gtu or buat assignment ramai2 sambil minum2 kupi..then ada yang stay2 di tangga tgk view sepanggar bay or view malam perumahan seri maju n 1borneo..Wahh..sangat happening kan??xla sunyi macam selalu..rasa mcm xda penghuni jak..Sungguh i suka hujung minggu.Tapi tgkla nanti ari isnin..raaaaamai yg badmood,kelamkabut pasal lambat bangun,ada test,presentation,berebut nek bus lagi..adedehh..hihihi..This is what we call as LIFE...kan?Semua pahit manis ada dalam hidup ni..terpulang dengan cara kita jak macamana mo buat "Kehidupan" tu..

Hehe..tu jak la omelan aku malam ni Mr.blog..besok kena bangun awal kemas bilik and pg lbrary utk wat assignment..go Ep...!!Kasi siap semua tu assignment yang btimbun cm Eiffel tower..

 

No comments:

Post a Comment