Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Friday 25 February 2011

Kompleks Karamunsing mau runtuh!!

Nahhh..ni hal paling scary la..before benda tu terjadi dengan orang tersayang..adala lebih baik kita bagitau family kita tentang hal ni...aku baru jak tau hal ni harini dari kawan aku..So, atas dasar curious aku yang tinggi tu, aku pun google la tentang tu..hasilnya korang klik jak link ni --->>Karamunsing in danger.

Aku sangat2 la nda suka hal ni sebab aku suka jalan2 cana tu..banyak benda yang aku cari ada di sana tapi xda di tempat lain..huhu...So, aku harap..orang2 yang bisnes di sana tu, tolonglah cari lot kedai tempat ain..Bukan apa..mencegah lebih baik dari mengubati kan..Walaupun menurut artikel, cuma sebahagian tempat jak yang mengalami keretakan, tapi...come on la..risiko tu tetap ada..Apa-apapun, doakan jak yang terbaik untuk tempat tu..PeaceOut.

No comments:

Post a Comment