Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Saturday 26 February 2011

Hujung minggu yang sempurna

Hey..hey..hey..Mr.Blog..Saya sangat happy nii..mo tau, tadi pagi saya bangun awal..Saya sapu la bilik ni..lepas tu pigi cuci kain, semua saya cuci..cadar,selimut,tuala,sweater2..Nah..puasnya hati..ikut hati langsir tu pun saya mau cuci..Alamakk..over pula..hihihi..

Lepas dah siap rendam dengan downy antibacteria..saya pun jemurlah semuanya..siok jua buat keja sambil dengar lagu..nda jua borink..Selesai.

Then, buat nescafe tiramisu..Nyamannya pagi ini..Saya mau buat assignment ini hari..Sebab esok saya mau menenangkan fikiran..biarlah saya habiskan baki harini yang kurang dari 24jam dengan membuat assignment yg due date dia hari ISNIN. By the way,tadi mum call, dorang di KK sekarang, saya bagitau lah nda dapat join dorang jalan..So, nanti petang jak dorang singgah di sini.Sempat juga saya kasi ingat mama supaya jangan pg di Karamunsing yang kurang selamat tu..Susah hati saya nanti.tsk..tsk..=(

So, kesimpulannya, hujung minggu ni sudah saya manfaatkan dengan sebaik-baiknya..Semoga semua yang di rancang berjalan dengan baik..^___________^



No comments:

Post a Comment