Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Monday 14 February 2011

Monday Blues!!

Hai Encik Blog..adakah anda tahu dan mengerti perasaan saya di pagi isnin yang indah lagi permai ini...
Saya menjadi seorang yang sangat malang pada setiap hari isnin bermula dari minggu lalu..
Pada pagi isnin yang lalu. seperti biasa saya akan pergi ke bus stop untuk pergi ke kelas..Malang sekali, saya menaiki sebuah bas yang sarat dengan penumpang..Tapi bukan itu ceritanya..Pemandu yang membawa bus ini mahu semua penumpang iaitu uitm student untuk mencari tempat duduk..mana2 yang gagal mencari tempat duduk di kehendaki turun ya..Jadi, aku n sahabat baik ku Fennie mula la macam ayam hilang anak..Aku pg duduk atas pangkuan c Sarina yg duduk bertiga di double sit.Plus aku di pangku nya jadila kmi berempat yg dduk di double seat itu, and fennie pg duduk d penghadang kerusi di tempat duduk single..Adusss..Lalu pacik seraya berkata a.ka menyindir kami berdua."Kalau duduk bertiga tu,Ok lagi..tapi kalau yang duduk berempat tu..nahh..silalah turun..xbuli itu.." Awwww..sungguh merah muka ku di kala itu..Then, pacik tu sambung lagi.."Jangan paksa diri kamu untuk duduk kalau tidak boleh duduk.."Nah..semua mata manusia meninguk sahabat ku Fennie..Aiyaa..jahat bh ni pacik..Udala kami lambat..and ada test pg tu..plg last pacik tu berkata lg.."Bus ini tidak akan jalan selagi kamu tdk turun."..OMG...Ini sudah cukup, bukan lagi cobaan ni..aku pn bawa Fennie turun dgn hati yang bengang..Kenapa la pacik sampai hati buat kami gni..aaaiiisshh..Saya sungguh malaang..Kami dua jak yang kedapatan bah,pasal kmi paling depan.Belakang pacik tu jak..Maka di belakang org duduk mo berlima lg bah..huuuuuuhhhh...

And pagini pula mo tau apa?Aku bangun lambat..aduii,..tidur mati la bah tu kn..adaka patut aku bangun jam 7.30.padahal,pada jam ni aku sepatutnya tengah naik bas uda..adoii.apalg,kelamkabut la aku besiap td..nasib la kwan ku Fennie setia menunggu..Sowi Fen..I lebiu so much coz mghadapi isnin yg suxx ni bsama aku..Nasib la jua baju kurung and tudung aku tu nda payah iron kan..Lambat bh knu aku tdur smalam sbb membuat online assessment..Buhhh..
Bah iyala..puas da aku bcerita nih.nanti aku ceta lae ahh..

No comments:

Post a Comment