Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Monday 21 February 2011

Saya mau merajuk

Mr.Blog..saya mau merajuk bolehka??Sama sepa??sama ailurvehim lahhh..Tadi sy message dia...saya cakap..I wish to have a date wif u tmorrow..then, dia ckp xdapat due to kerja..uggghhh..betapa sy jeles dengan keja dia..kan bagus klu sy yg jdi keja dia..hari2 la sy dgn dia..Ishh!ada ka patut..I'm going insane..Miss him like crazy..Bah..tiapala kalau bgtu..saya akan bersabar menunggu hari itu..InsyaAllah.~~

Terus sy reply message dia pendek2, then dia ctau yg dia mo tidur..penat dia keja sharian.Nah..tambah la aku monyok..Waaaarghh..I wish to be with u everyday..adoii..gatalnya..belajar la dlu bah kan..deii..

Itulah saya Mr.blog..sy boleh faham ksibukan dia..tp, sy slalu suka buat2 nda faham.
Terima kasih kpd dia yg banyak sgt bersabar dgn diriku ini..That's why ILYSM...

No comments:

Post a Comment