Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Sunday 13 February 2011

Lemah!!

HaLLo mr.Blog..u know ka..today I jalan2 ma kwan I c Chida...Siok lahh.cuma yang bidak dia tu..aku rasa xsedap badan..adusshh..lemah sungguh aku harini..macam nenek-nenek tua bha..bahu aku bengkak..gara2 I jln di 1B kemarin sambil menyikut seguni buku and laptop..Beg laptop I macam beg orang nek gunung bha..wawawa..skrg baru la terasa sakitnya..
Lain crita, bf aku jalan dgn family dia d CP..dia bwa aku skali..tapi..I ni pemalu and segan..waaahh..takut I jadi xkeruan nanti..ishh3..hihi..
Arini. I beli stationary jak di Eaton..well, kat cana jak pen fevret I ada jual.haha..kedai lain i xpernah jumpa..After that pg guardian, beli apa??nahh..I xtahan bah sakit badan..Jadi I beli koyok penaflex and panadol extend..And skg..badan I rasa pedas2 and sejuk..siokk.hihih..arap2 bengkak tu hilang..nanti sebelum tidur I makan panadol..

Okeyla Mr..I pny kawan dari tadi meraung2 mo minta muvi..nanti kta smbung ceta ah..Chup3..
 p/s:Sedihnya jmpa lubby sekejap jak td..=(


No comments:

Post a Comment