Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Wednesday 10 August 2011

Pengakuan

Suatu ketika dulu,pada tahun 1996 , Tadika cina kHoi Ming..

Komen Guru: seorang pelajar yang periang dan peramah.Suka berkawan dan bergaul dengan rakan sekelas.

Masih ingat lagi bapa pernah bgtau...dan aku masi ingat, time skolah dulu aku sangat teruja dapat tengok kawan ketawa riang bermain bersama...aku heran knapa dlm byk2 tu,mesti ada yang trip2 sombong nda mo bkawan..aduii..dulu heran..sekaarang..laaagi heran..ndataula..

aku sukaa sangat berkawan..sampai pernah time tadika tu..ada budak cina lelaki baru masuk kelas..aku mo jua bercakap sama dia..tapi, aku nda pandai cakap cina..ckp dusun tau la..hahah.gara2 mo bercakap,nekad aku p tmpat duduk dia..nama dia jak aku tau..aku antam la cakap cina.."Ang Ing Meng, wo chi...bla..bla..bla.."Dia pun merenung aku lalu menghulur pemadam..Aikk..apa maksud aku cakap tadi ahh..?Nahh..aku ambil jak la pemadam tu and balik p kerusi lalu pura2 memadam..hahahah..

ntah mana la suda kawan2 tadika aku yang semeja dulu..aku masi ingat lg nama dorang-my bestfriend:Stephanie,Kimberly,Mona,Lisa,Clement,and Siti..ni la tempat bermulanya aku belajar mo berkawan..

I wish that we can meet again..=((((

No comments:

Post a Comment