Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Monday 22 August 2011

Keranamu Raya...

Hey..hey...hey MR,,,

I baru jak calling2 dgn Mr.Ailurvehim..ngeh3...dia tengah busy cat rumah..ololo.cian,dari siang ke malam mengecat..tapi,biasalah..kalau anak lelaki, time mo raya mmg kejanya cat rumah..kalau yang perempuan buat kuih di dapur..hihi...xsabar pula mau balik..ngeeee....

Berbalik kepada tajuk asal..yes, aku dah berjaya mengurangkan to-do-list aku sebab assignment Current Affair in ASEAN sudah selesai..and malam ni tinggal proceed buat Financial lagi..after that..done with my assignment!!!Yeeehaaa....Wait3x..nahh..ni la dia..belum siap, tapi perangai macam sudah siap.Mat Zenin punya pengikut daaa...kikiki..

Okeyla2x...aku bagi siap semua malam ni..berkat nescafe 3 in 1 yang ada...ikat tali di kepala,sinsing baju,kendurkan urat2 saraf, taaaaippp kerja sampai siap..Demi cuti raya..akan aku buat segalanya..hihii..

Xlama lagi..rumah aku yang sunyi akan dimeriahkan dengan kehadiran bujang2 mama..6 beradik perempuan bergabung membuat kuih..mama duduk diam2 tengok tv k..hehehe...tukang rasa jak..aiseh..bah...sudahla..sekian..jumpa lagi..=)

No comments:

Post a Comment