Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Sunday 21 August 2011

Kerana Keluarga begitu berharga...=)

Hye My blog...setelah menghabiskan masa hujung minggu dengan tidak produktifnya, (iaitu online,tengok korea+muvi,tengok clip lagu dan lain2 hiburan)..Akhirnya..penghukung ari ahad yg indah ini...aku manfaatkan dengan aktiviti bermakna...apa dia?meluangkan diri bersama family tercinta laaaaa..hehehe...seronoknyaa..mumy n sista ku datang melawat diriku yang terbengkalai di sini...hukhukhuk..

Kami pegi hostel adikku yg dua orang lagi d smakk, bawa dorang pegi beli makanan ,then kami berbuka di sulaman..warrrghh..sodapnyeee...baru harini aku rasa nikmat makan..tomyam berasap2..sup tulang..nyum3...sampai sekarang aku masih merasa kenyang...

Tapi,sebelum waktu berbuka..kami round2 dulu sulaman central tu...beli2 barang rumah..wahh..lama da aku nda jalan2 tengok barang sama dorang ni..siukk oow bercakap tanpa henti..maklumla..dua hari aku di hostel sorang2..manada kawan bercakap..hihihi...yang lagi aku suka tu, aku selesa sangat bercerita ma family...bahh..bmasuk betul kn cerita..btengok aja pun boleh ketawa..umpama ada telepati..hihihi...

Taip pun taip..assignment aku yg tersadai di tepi katil ni belum lagi ada perkembangan..oleh yang demikian..adalah lebih baik aku mengundurkan diri sekarang...

Apa-apapun..IngAt...SAYANGILAH KELUARGA ANDA...tidak ternilai kasih sayang itu jika dibandingkan dengan harta dunia...=)

No comments:

Post a Comment