Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Wednesday 17 August 2011

Miss me?

Hey3 My blog...lama aku xda buat entry kan...hmmpp..apa boleh buat..masa yg di peruntukan 24jam seakan2 tidak cukup..(tanda2 kiamat mo dekat)...Sanngaat pening kepala sebab assignment datang seolah2 air terjun yang deras mengalir..(padan muka buat last minit)..Aku mmg susah cikit mo buat kalau keja grouping ni...kalau single2 buat ok la..bingung2 pun, dapat go on..tapi, fakta sebenar, buat keja grouping lagi happening la bah kan..hihih..dgn member2 tercinta..kikiki..

Miss me? hell yaaa..u better jawab "Iya" my blog..kalau u jawab "tidak"..nahh..I deactivate uuu..hahahaha...ciannya kena ugut hidup2 oleh tuan blog..ihihi...

Actually, aku mau renovate dirimu wahai blog..cian ko..mesti dah bosan kan dengan background yang ntah dari kurun berapa lagi aku letak..hihii...ko tunggu aku free2 nanti k..minggu ni memang xdapat lg...besok aku ada presentation..bukan 1..tapi 2..nahh..next week aku ada test..bukan juga 1..tapi, 2..Eleeh..aku risau sangat macamla aku study..(blum taubat lagi)..Kawan2 di luar sana, jangan tiru aksi ini di rumah ahh..buruk perangai..hihi..


Okaii..any report tentang diriku bt masa ni...nothing in particular lah..skg:

#tengah prepare presentation sok..
#sambil take 5 @ berehat sebentar menghadap korean drama=Secret Garden..aigooooo..very funny n romance lahh..hiihi..creative story..
#tunggu mydear plg dari terawih..(gf dia xpg..isk3)
#View2 wall kawan di fb..

Thats all lah report for today..hihii...sok..wish me all the best k...fighttyyy..=)))



No comments:

Post a Comment