Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Tuesday 12 July 2011

tuesday

Hai my dear blog..how I miss u so muchhhh..

Aku baru habis mandi..gila...punya ramai orang mandi di blok ni..gara2 blok sebelah xda air..aiya..padahal kn aku plan mo mandi lewat bah ni ari..sbb aku mo tidur terus..baru rasa sejuk..huhhuu..tp,,takut aku nanti tiba2 darurat..xpasal2 aku mandi air dari paip bomba..eeeiiiww..

Btw..arini aku makan nasi lauk makanan tin aje..pasal apa?sebab kafe teda apa2 yg sedap..iiee..sedap lg tu bilis dalam tin.walaupun aku mana jua suka makanan tin..geli and rasa ganjil bah.terbayang2 aku makanan tu sepatutnya sudah lama basi..tp,slepas di cmapur macam2 pgawet..tahan lama la kunu tu benda..antamlaaa..makan jakkkk...daripada mati kebulur..kikiki..

Embahh..bisuk aku ada kuiz Law..and seriously, aku belum lagi buat revision..mati la ni..pemalas betul..otak aku melayang2 di rumah sudah ni..xsabar mo cuti mid term seminggu next week..I'm coming homeeee...yuhuuuuu..~~

Okaila..my dear blog..nanti I sambung ceta g ahh..mo tengok drama korea dlu kijap..hehehe."paradise ranch"...siukkk..=)))..bubuii..

No comments:

Post a Comment