Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Thursday 14 July 2011

Sy penduduk hostel.

Hai blog..petang ni xtau kenapa ..mood aku sangat baik..hehehe..ketawa aja aku sepanjang harini.Padahal arini la kelas paling packed..Ndatau..maybe sebab orang2 sekeliling harini semua happy go lucky..so,automatically I pun happppy jak meleret..

Tadi pg hantar borang akujanji and kunci pg Unit pengurusan asrama Kluster B..and mo tau??staff di sana semua baik and mesra..gembira jak berurusan dengan dorang..cubalah kalau semua pegawai kerajaan macam tu kan..semangat la aku mo brurusan..hehehesemua urusan sudah selesai..tinggal sticker electric lg aku belum ambik..nanti bsuk la tu..pacik tu blg pun.."palan2 ko nak.."hehehe..sporting o tu pacik..

Skg aku tengah minum petang..uina..mcm beli makanan utk buka puasa jak aku td..beli tapau nasi,burger ayam,kuih pisang, pastu singgah lg di kop..bli minuman..hehehe..siuk ni tgk2 sunset..bahagianya dpt bilik bdepan dengan laut ni..

Tadi daling ku call lg..andu..kesian bah dia..xda aku sms dia dr pagi gara2 kelas non-stop dri jam8-10, 10-12,12-1.25, and 2-4...sorry ah daling..nasib dia sudah memahami aku..trus skg dia pi main takraw..nahh..suka bersukan ptg kn daling aku..I like..

embahh..sudah la ah..nanti aku sambung ceta lagi ni malam..=)))

No comments:

Post a Comment