Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Saturday 12 March 2011

Tsunami Japan 11.03.11

Hallu2 Mr.Blog..Good morning..harini saya bekfes blog campur Fb...ishh3..hahahha..xpala..bukan slalu kan..nanti kejap lagi sy pg cafe lah..

Sy cuma mo bagitau , skrg ni sy tengah guna wifi..sebab broadband xbayar lagi..So, kpada ttamu2 yg bertandang di chatbox tu, harap maaf krna sy xmampu mo view blog korang..loading3.. 
Tsunami(BH)


Berbalik kpada tajuk asal..ya..mr.Blog mesti lebih tahu dari sy yg kemarin, telah berlaku tsunami yang dasyat di Jepun.Yang lebih buruk ialah amaran telah di keluarkan buat beberapa negara terdekat dan termasuk SABAH!!

Agak tidak realistik bila dorg warning jangan pegi kawasan tepi pantai..Sebab..hostel tempat sy tinggal ni, berdepan jak dengan lautan yang luas terbentang. Ishh3..first, sy rileks jak..berdoa jak..Tiba-tiba, roomate tercinta ni berdiri tepi tingkap and merenung ke lautan lalu berkata.."EP,aku xpandai berenang..camana ni..and agak2 berapa kaki tinggi asrama kita ni dr laut ah?"..Nahhh..Psycho gila dia nih..trus ilang rileks I..
Apalgi, ambik HP, call parents di umah..tambah susah hati I bila mama cakap di cana ujan lebat n banjir.ishhh...Berdoa banyak2.tu jak yang termampu..
Kemarin juga, sempat I and roomate tengok matahari terbenam di lautan tu..indahnya dunia..semoga semua ni akan baik2 saja..



No comments:

Post a Comment