Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Tuesday 22 March 2011

Si Kanan Vs Si Kiri

Hai...Bertemu kita kembali..di dalam segmen rancangan "sayang si Ep"..Doii..merepek sudah aku nih..Hekhekhek..ketawa jak lah..Walau hati ini sebenarnya Fed-Up dengan line yang lembap teramat sangat..satu jam loading, picture masiiiih gagal di upload..xkan aku kena tunggu sampai esok kn??Macam xda keja lain lah pulak..haiyaa..ikut hati..mau jak aku cari "Orang kuning" Digi tu..yang kononnya Bersamamu selalu..aisshh..kalau aku jumpa dia tu..aku cium2 pipi dia tanda ucapan terima kasih sebab line BB yang sangat mantap lagi laju..sampai mau upload pic pun umpama mencari jarum di dalam lautan..aiiiishhhh...

Sabar jak lah..memang separuh dari iman, dan semestinya sebahagian daripada kehidupan kita kan..Nanti lah cuba di masa lain..fikir positif lah..Line lembap akibat cuaca hujan dari kemarin..agak logik juga kan3???
Hehehe..So, sekarang..better aku buat keja lain..Seperti??Nah..Senarai di bawah adalah monolog dalaman yang selalu terjadi dalam hati ni....dan seolah-olah ada dua pihak yang bercakap di dalam hati iaitu si kanan dan si kiri..(si kiri selalu menang..hihi)
  
1)Dah nama pun student..pigi la ko belajar..lusa kn ada test..
Jawapan:Hmm..tengokla kalau rajin..hahaha..

Isk3..teruknya perangai aku ni...please lah berubah Ep..banyak benda kena review nih..exam tinggal 4 minggu lagi..

2)Buat assignment yang bertimbunlah Ep..kan mostly due date dia next week..
Jawapan: Iyakan..alah..tapi assignment tu senang ja..sempat juga kalau buat malam sebelum tarikh menghantar..kalau xpun buat time malam minggu..kan3?

Adoiii..kenapala mindset aku ni teruk sangat..xbaik ni kalau di baca oleh remaja under 18..karang terpengaruh..And Ep..janganla yakin sangat yang ko akan buat keja tu on weekend..paling2 weekend nnt ko pulang rumah or stay di bilik buat muvi marathon..isk3..Insaflah..

3)Dah belajar and buat assignment pun ko xmau..pigi lah tengok muvi2 dan koleksi drama korea ko yang bertimbun tu..memang tu la yang ko rasa terbaik and dapat tolong ko time exam nanti kan...pegila..pegilaa..xda yg halang ko..memang parents ko antar ko pigi U ni untuk tengok muviiiiii ja..
Jawapan:Issssssskk..serba salah la pula..aii..study malas..wat assignment malas..tapi bila fikir balik...memang xpatut aku buang masa tengok muvi n drama korea ja..huuu..yalah2..aku buat semuala..first, aku buat assignment, then study beberapa chapter..then..lau dah penat..aku tengok muvi..Ok???

Nahhhh..inilah jawapan yang terbaik...study and main2 tu mestilah balance..xboleh lupa diri and lalai sampai study pun di abaikan..buatlah yang terbaik dalam hidup ni selagi mampu...Okey???
Oleh itu..lepas publish post ni, aku akan log out and study..bubye Mr.Blog and kawan2 sekalian...=)
p/s:Harini si kanan menang...hihihi..

No comments:

Post a Comment