Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Friday 4 March 2011

I love Jumaat..You??

Hai Mr.Blog..Harini memang best...kalau aku tanya siapa yang suka hari jumaat, mesti semua orang angkat tangan..hihihi..Kelas cuma ada jam 2 petang tadi..tu pun manada lecture..just bagi consultation jak bagi each group tentang projek bisnes masing-masing..Huu...memang sakit jugakla keja part marketing..kesianla dengan kawan aku yang buat part nii..kena buat banyak correction..so,,member2 lain tu..marilah kita tolong c Ather niii..nanti dia stress sorang2..ada nnt attempt to suicide..Ishh!!xdala..Ather kn optimist orangnya..hahaha..

Next week adalah part aku lagi lah pulak yang busy..aku  as operation manager..grrr...hope dapat buat baik2lah part aku nihh..=)

Berbalik kepada tajuk entry, yeahh..mestilah ramai yang suka hari jumaat..sebab, esoknya cuti..boleh buat apa2 plan yang merehatkan minda..minggu ni aku ada banyak plan..and sampai sekarang aku xtau mau pilih yang mana satu mau pegi..:

1) Pergi Manukan's Island with family and kawan2 kakak aku n one of them is my future brother in law.Aishh..kalau family jak yang pegi, konfemlah xpayah bawa aku pun, memang aku yang begging mau ikut..Tapi, ada orang2 yang xdikenali,,segan silu lah aku mau bersnorkeling, and bermandi-manda di sana..iskk.Jadi, aku masih tengah fikir..Go or Not.

2)Pergi Aktiviti sukan KARKOL (karnival kolej) di uitm nih..dah lama juga aku xpergi sukan2 nih..cam besttt jak kan..dapat beraerobik, ada gerai2 jualan yg hopefully meriah, acara sukaneka..nahhh..bunyi cam siok kn??

3)Pergi shopping and jalan2 di K.K with sahabatku as-shida..

4)Berehat di bilik,menonton drama korea seharian..hahahaha..

Nahhh..Semua macam best kan?Mana satu aku mau pilih nih???Aku pun xtau..nantilah aku cabut undi sorang-sorang..hihihih..=)..Apa-apapun..harap hujung minggu ni dapat di manfaatkan dengan sebaiknya..




2 comments: