Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Friday 4 March 2011

Holiday 2010




Nahh..ini percutian time cuti semester last year..tiba-tiba rsa mau ceta pula..sioknya aku rasa time ni..wuhuuu..pg KL, Genting Highland, and Penang..it is awsome..yeahh..Banyaaak sangat picture time tu..tp, aku ni pmalas mo upload..so, td aku copy jk picture dari adik ku..hihihi..rajin dia edit2..so, aku pn hargailah krajinan dia tu dgn mencopy..ngam kn?hihihi,,time holiday ni aku la plg sempoi..pakai jersey argentina jak wif jeans..hak3..plg selesa la..sebab bjalan dari pagi saaaampai malam.adusshhh..penat hanya terasa bila time mo tidur jak..kih3..apa2pun, thank you to my beloved parents yg sukaa sangat bawa ank2 nya bejalan-jalan..Pic ni semuanya time berjalan seharian di Penang.3hari disana, seharian bersiar-siar rasa sangat happy..^^
Apa yang blh aku cakap tntang Penang ialah, cantik,barang agak murah, cuma cuaca agak panas yekk..ish3..

Taman burung Penang

Bukit bendera Penang

Rumah P.Ramlee,Penang

Paling sedap!!!Penang..nyumm3..

Yg ni Genting Highland.bkn penang..ouuh..sgt sejukk ya..

Toy museum..largest in the world..Penang.

Safari..hahahhah  

Inilah Cintaku ...




     

No comments:

Post a Comment