Followers

Mari (+) money dgn Klik heartBeat..^^

Saturday 11 June 2011

Unplanned day out..^^

Hello My darling..I am here noww...so, stop sulking and be happy.cheesee^^..I'm sorry for rarely visiting you here.I do it on purpose actually, and I'll explain to you later.Okay sweetie pie??Now..lets hear my story first..

Allow me to write my story in Malay as I am in a very excited mode.hihihih.

Kemarin, my sister, and cousin turun KK..ada urusan lah tu..dorang stay KK for 1 night.They asked me to join them..So,macam besa..aku ni..kalau pasal jalan.no hal punya..apalagi kalau yang sponsor.haha..I laaagi suka..

Di pendekkan cerita..from uitm, terus direct pegi 1B.Tengok wayang lahh..Super8..Quite interesting lah juga..Aku suka dialog2 dia lahh..lucu,bersahaja,and menghibur ati.haha..then, habis tu..kmi jln2 lah..baru check in hotel.Esoknya..paling I like..tengok KungFu panda 3D..adeeeehhh..punya la cute..sumpah..aku rasa macam mo peluuuk jak tu panda and semua haiwan yang ada dalam tu..(kecuali serigala)..5star la kalau dah namanya 3D..rasa mcm alive jak tu wayang..puas hati and mmg best lah.

That's all la mr.blog..I xmo lah ceta panjang2..nanti meleret2 pulak kn..hmmm..macam ada yang kurang..Yess..Picture..I.O.U dulu lah ahh..next time I upload..hehehe..pomisss...now, i really got to go..bye2 honeyy..



No comments:

Post a Comment